Basic’s Hungária Kft.
1225 Budapest, Bányalég utca 36-38.
E-mail: info@basic-online.hu
Tel: 06 30 760 4223
Fax: +36 (1) 920 14 35
Általános Szerződéskötési Feltételek – BASIC’S Online
Kedves Partnerünk!
Köszönjük, hogy a Basic’s Online-t választotta. Kínálatunkban minden berendezést megtalál, amire cégének szüksége van. Ha nem így lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonszámunkon, illetve e-mailen: webshop@basic-online.hu
Cégünk adatai:
Cégnév: BASIC´S Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített cégnév: BASIC´S Hungária Kft.
Székhely: 1225 Budapest, Bányalég u. 36-38.
Fióktelephelyek: 8448 Ajka-Bakonygyepes, Fecske u. 4/D.
8200 Veszprém, Aulich Lajos u. 44.
E-mail elérhetőség: webshop@basic-online.hu
Honlap: www.basic-online.hu
Bank neve: K&H BANK Nyrt.
Bankszámla: HUF 10400810-00019806-00000006
Deviza számla EUR 10400810-00026077-00000006
Statisztikai számjel: 14069831-5190-113-01
Bejegyzi Cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság
Cégjegyzék száma: Cg. 01-09-887507
Adószám: 14069831-2-43
Közösségi adószám: HU14069831
Közösségi adószám érvényességének kezdete 2007.10.16
Bejegyezve: 2007. október 18.
Létesíti okirat kelte: 2007. október 05.
Szállítási Kondíciók
Termékeinket futárpartnerünk közreműködésével juttatjuk el Önhöz. A szállíthatóság módja szempontjából megkülönböztetünk kis csomagot és raklapos küldeményt.
Kis csomag
A kis csomag maximális mérete 80 x 80 x 80 cm, maximális tömege 40 kg. A kis csomag szállítási díja Magyarország határain belül bruttó 1905 Ft, eltérő esetben a terméknél külön megjegyzést talál. Bruttó 50 000 Ft értékű rendelés felett ingyenes! Utánvéti díjat nem számítunk fel.
Raklapos csomag
Raklapos küldemény a 80 x 80 x 80 cm-es méretet, vagy 40 kg-ot meghaladó termék. Raklapos díjszabásunk a következő:
- Országon belül eltérő megegyezés hiányában előre utalás esetén palettánként nettó 11.000 Ft szállítási költséggel kalkulálunk, utánvételes fizetés esetén pedig palettánként 15.000 Ft-ot számolunk fel.
- A szállítás utcaszintig történik.
Nagyértékű rendelés esetén a szállítási költséggel kapcsolatban kérje ajánlatunkat!
Internetes katalógusainkból egyszerűen rendelhet.
1. A termékeket kiválasztásuk és a darabszám megadása után a narancssárga színű ’OK’ gombbal teheti a kosárba. A kosártartalom az oldal fejléce alatt jobbra tekintheti meg.
2. A kosárban a „kosár” fülön újra átgondolhatja mely termékeket kívánja megrendelni, a „vásárló adatai” fülön a számlázási-szállítási információkat tudja megadni.
3. A megrendelést a „tovább a megrendeléshez” gombbal a Rendelés összes (vásárlói és termék) adatát egy oldalon tekintheti meg. A rendelést a „megrendelem” gombbal tudja elküldeni részünkre.
Árukiadás: Minden hétköznap 8.00-12.00 és 14.00-16.00 között
Vásárlását, érdeklidését előre is köszönjük, a megrendelést alábbi Üzletkötési Feltételek szerint teljesítjük:
1. Általános
Célunk, hogy megrendelőinket elégedett felhasználókká tegyük. Az Általános Szerződéskötési Feltételek célja, hogy szabályozza a vásárló és az eladó jogait, kötelességeit. Az alábbi általános üzletkötési feltételekben megfogalmazottak minden megrendelővel kötött üzletre érvényesek. Alapesetben ügyfeleink vállalkozások, önálló jogi személyiséggel rendelkező cégek. A megrendelések teljesítése során kizárólag ezen feltételek érvényesek. Egyedi feltételek érvénybe lépése csak a megrendelő részére küldött írásos elfogadói nyilatkozattal történik.
2. Ajánlatok
A feltüntetett kondíciók nem minősülnek konkrét ajánlattételnek. Az időközbeni eladás jogát fenntartjuk. A megrendelés/megbízás elfogadása kizárólag írásos visszaigazolás küldése esetén érvényes.
3. Árak
A termékek mellett szereplő árak „Ab Werk” (Szállító telephelyi átvétel) árak, nem tartalmazzák a csomagolás, betárolás, szállítás költségét. Kivételt képeznek azok a termékek, melyeket „díjtalan házhozszállítás”-sal jelöltünk. Ebben az esetben a megjelölt ár az áru megrendelő által megjelölt szállítási címen – földszinten – történő átadásáig minden költséget tartalmaz. Csomagolóanyag visszavételét, elszállítását csak ellenérték fejében vállaljuk. Törekedünk arra, hogy a felhasznált csomagolóanyag újrahasznosítható anyagból készüljön. A listában lévő termékeknél a feltüntetett árak nettó árak, de a termékre vonatkozó oldalon a mindenkor érvényes ÁFA értékével növelt bruttó ár is szerepel. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy az írásos visszaigazoláson szereplő árat a gyártó visszaigazolása alapján módosítsuk. A termékek árai 330 Ft/Euro árfolyamig érvényesek, az árfolyam változása esetén a visszaigazolásban szereplő ár az irányadó.
Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett az Árura, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Áru).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
4. Fizetés
A termékek ellenértékét utánvéttel (utánvét nettó 500.000 Ft-ig választható, efelett az összeg felett csak előre utalás lehetséges-erről e-mailben tájékoztatjuk), előre utalással, készpénzzel telephelyi átvétellel, átutalással és bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Az átutalással történő számlázás feltétele előzetes egyeztetés a Szállító és a Megrendelő között. Átutalás esetén késedelmes fizetéskor késedelmi kamat kerül felszámításra, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat összege. Téves utalás, vagy elállás esetén a visszajáró összeget a banki költségekkel csökkentve utaljuk vissza.
Simple bankkártyás fizetés
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
Vásárló köteles a rendelés leadásakor fokozottan ügyelni a helyes vevő adatok megadására. Az elektronikusan megküldött számlán szereplő adatokat a Vásárló köteles az átvételt követően az elvárható legrövidebb időn belül ellenőrizni. A basic-online.hu nyomatékosan felhívja a figyelmet arra, hogy a számla vevő adatainak utólagos módosítására – a nyilvánvaló név- és címelírási hibát (pl. betűhiány, helyesírási hiba) ide nem értve - a számla átvételét követő naptári naptól nincs lehetőség.
A Vásárló a megrendelés és az ÁSZF-ben leírtak elfogadásával kifejezetten és jóváhagyólag tudomásul veszi, hogy a basic-online.hu az ügylet vonatkozásában a számlát a csomagban küldi, vagy elektronikus ( pdf ) számlát bocsát ki, ebben az esetben kötelezettséget vállal a kiállított elektronikus számla befogadására. A basic-online.hu a kiállított elektronikus ( pdf ) számlát külön (automatikus visszaigazolást és az ajánlat elfogadását követő ) email üzenet mellékleteként küldi.
4.1. Számlázás
A vásárló az ÁSZF elfogadásával a Basic’s Hungária Kft. által küldött számla formátumát is elfogadja mely: elektronikus számla (továbbiakban: "E-számla"). Amennyiben a vásárló papír alapú számlát szeretne, úgy a vásárlását/regisztrációját követőn 3 napon belül kell igényét jelezni a Basic’s Hungária Kft. munkatársai irányába az webshop@basic-online.hu email címen keresztül.
5. Szállítás
A szállítás dátumaként a visszaigazoláson megjelölt dátum tájékoztató jellegű, amelynek betartásáért mindent megteszünk, de felelősséget nem vállalunk. Megrendelő felé felelősséget kizárólag olyan, írásban megadott szállítási határidőért vállalunk, ahol a dátum a megrendelés létrejöttének egyik alapfeltétele volt. Részteljesítés jogát fenntartjuk, a Megrendelő kifejezett kérésére egyben történő szállítást is végzünk. A szállítási késedelem csak abban az esetben jogosítja fel Megrendelőt az elállásra, ha a két fél által ésszerűnek mondott pótlólagos határidő – amely minimum 2 hét – is eredménytelenül eltelt. Amennyiben a szállítási késedelem tőlünk független okból következik be, a késedelemért felelősséget nem vállalunk. A szállítási késedelemből eredő kártérítésre a Megrendeli maximum a szerződés összegéig a Szállító hanyagságából felróható ok következtében jogosult. Amennyiben a termék jellege úgy kívánja vagy lehetővé teszi, Szállító jogosult szétszerelt, szerelésre kész állapotban szállítani.
6. Kockázatviselés
A termék állapotromlásával kapcsolatban fennálló kockázatot a Szállító a termék átadásáig viseli. Amennyiben a termék szállítása egyedi ajánlatot igényel, Szállító a kockázatot a szállítócég képviselőjének átadásáig viseli. Megrendelő köteles a termék állapotát átvételkor ellenőrizni, és a szállítást végző személlyel az esetleges eltérés tényét írásban rögzíteni.
7. Garancia
Hiányos teljesítés esetén Szállító jogosult eldönteni, hogy a teljesítést hiánypótlással, javítással vagy termékcserével teszi teljessé. Hiányos teljesítést 14 napon belül kell a Megrendelőnek jeleznie, ennél később érkező észrevételeket Szállító nem köteles automatikusan orvosolni. A hiányos teljesítés bizonyításának terhe a Megrendelőé. A hiányos teljesítés késedelmes vagy nem kielégítő pótlásával Megrendelő kártérítésre jogosult, melynek mértéke a részteljesítés és a teljes érték közötti különbözet. Amennyiben a hiányos teljesítésből adódóan Megrendelő részére a termék nem teljesíti a használhatóság követelményeit, jogosult elállni a szerzidéstől. Amennyiben a hiányos teljesítés a Megrendelő által a termék nem szakszerű használatából adódik, a reklamációt Szállító nem fogadja el. A termékek tulajdonságaival kapcsolatban a gyártó katalógusában szereplő értékek az irányadóak, a gyártó reklámjaiban, egyéb vásárlás ösztönző programjaiban szereplő tulajdonságokért felelősséget nem vállalunk. Szállító felelőssége a terméktulajdonságokat illetően addig terjed ki, ameddig Szállító a gyártó felé érvényesíteni tudja azokat. Reklamáció elfogadásának feltétele a szóban forgó termék Szállító általi vizsgálata.
Az általános garanciális idő 3 év. Ettől termékenkénti eltérés lehetséges. A garancia érvényesítésének feltétele a termék rendeltetésszerű használata. A garancia nem vonatkozik a használatból eredi kopás, elfáradás jellegű hibákra. A garanciát a gyártó általi szakvélemény kizárhatja. A Szállító pótlólagos garanciát nem vállal, a gyártó általi eredeti garanciák teljes egészében biztosítottak.
8. Szavatosság, jótállás
Jogos minőségi illetve mennyiségi kifogás esetén a szavatossági, ill. - ahol a jogszabály kötelezi jótállást ír elő - jótállási kötelezettséget Szállító a törvényi előírások szellemében teljesíti. A törvényes szavatossági idő 24 hónap. A szavatossági, jótállási igények minden esetben a Szállító által kiállított számla felmutatása ellenében kerülnek teljesítésre. A termék átvétele után azokért a meghibásodásokért, melyekre a jótállás egyébként érvényes, de a vevőnél nem rendeltetésszerű használat következtében keletkeztek Szállító nem vállal felelősséget. A rejtett hibát felfedezése után késedelem nélkül, de legkésibb az áru átvételétől számított 12 hónapon belül kell jelezni. A reklamációt írásban kell jelezni, a jótállási idő szempontjából a számla teljesítési dátuma az irányadó. A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni. Amennyiben a szerződi felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a teljes számlázott összegre vonatkozó fizetési kötelezettségre. A meghibásodott termékkel kapcsolatos kötelezettségeken kívül a vevőnek nincs joga más kártérítést, - különös tekintettel a hibás termék leszállítása következtében elmaradt haszon megtérítését - követelnie.
9. Termék visszavétele, elállási jog
Nem a webáruházi felületen megrendelt egyedi megrendelés alapján az országba szállított termék rendelésekor elállás esetén a gyártó által kalkulált visszaszállítási és visszavételi költséget Megrendelőnek meg kell térítenie.
Megrendelőnek joga az árut 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldést nem szükséges indokolni. Alábbi feltételek szerint történik a visszavétel, elállás rendezése:
- Az elállási jog csomagolásában bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolású termékre vonatkozik. A termékről egyértelműen megállapítható, hogy nem volt használatban.
- Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.
- A visszavételre, elállásra vonatkozó kérést írásban (e-mailben vagy faxon) kell bejelenteni.
A FORMANYOMTATVÁNYT IDE KATTINTVA ÉRI EL!
- Az áru ellenértékét legkésőbb a sértetlen áru megérkezését követő 10 munkanapon belül visszautaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszaszállításának költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, Megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is.
- A visszavétel csak az eladóval való előzetes egyeztetés után, az eladó által meghatározott címre, sértetlen állapotban és eredeti csomagolással lehetséges.
- Az elállási jog a standard kínálatában nem szereplő, megrendelésre gyártott, valamint a különleges kedvezményekkel értékesített termékekre nem vonatkozik (pl.: extra szín vagy méret, különleges mennyiségi kedvezmény, stb.).
- A visszaküldeni kívánt terméket a basic-online.hu csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben jelentős értékcsökkenést nem okozott.
10. Tulajdonjog fenntartása
A szállítás tulajdonjog fenntartással történik: az üzleti kapcsolatból adódó valamennyi követelés kielégítésével száll át Megrendelőre a tulajdonjog. Megrendeli jogosult az üzletmenet keretében a jogfenntartás alá esi árut feldolgozni vagy továbbértékesíteni. A továbbértékesítésből származó árbevétel a Megrendelővel szemben fennálló valamennyi követelés erejéig Szállítót illeti meg. Más árukkal való összekapcsolás, feldolgozás esetén a résztulajdon értékarányosan Szállítóra száll a jogfenntartás ideje alatt. Az áru ellenértékének nem normál üzletmenet szerint történi befolyásával járó plussz költségeket Megrendelő köteles viselni.
11. Termékadatok
A terméktulajdonságok, úgymint méret, szín, súly, terhelhetőség, tárolási kapacitás, és egyéb fizikai jellemzik feltüntetése a Szállító legjobb tudása és lelkiismerete szerint, a gyártók által rendelkezésre bocsátott adatok alapján történt. Az adatok valódiságáért felelősséget Szállító nem vállalhat. Kivételt képeznek azok a megrendelések, amelyeknél kifejezetten ezen tulajdonságra hivatkozva történt írásbeli kommunikáció: megrendelés és visszaigazolás.
12. Adatkezelés
Tájékoztatjuk Megrendelőinket, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél alvállalkozóként közreműködik. Az alvállalkozók az átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
13. Illetékes Bíróság
A szerződéses viszonyból származó bármely jogvita tekintetében Felek kikötik és alávetik magukat a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve - amennyiben az eljárás megyei bírósági hatáskörbe tartozik - a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének. Kizárólag a magyar jog az irányadó. Külföldi székhelyű Megrendeli esetén is a magyar szabályozást tekintjük érvényesnek.
14. Érvényesség
Amennyiben jelen Általános Üzletkötési Feltételek egyes pontjai részben vagy teljesen érvénytelenek vagy megvalósíthatatlanok lennének, illetve ilyenné válnának, akkor ez nem érinti a többi rendelkezést és a teljes jogügylet érvényes voltát. Az érvénytelen vagy nem megvalósítható rendelkezéseket olyan rendelkezésekkel kell helyettesíteni, melyek gazdasági célja leginkább megközelíti a hatálytalan vagy nem megvalósítható rendelkezések által elérni kívánt gazdasági célokat.
Online Pénztárca
Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.
Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.
A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.
A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.
Megtiszteli megrendelését várja a Basic’s Online értékesítési csapata!