Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elfogadom

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Basic’s Hungária Kft.

1225 Budapest, Bányalég utca 36-38. 
E-mail: info@basic-online.hu
Tel: 06 30 760 4223

Fax: +36 (1) 920 14 35

Általános Szerződéskötési Feltételek – BASIC’S Online

Kedves Partnerünk!

Köszönjük, hogy a Basic’s Online-t választotta. Kínálatunkban minden berendezést megtalál, amire cégének szüksége van. Ha nem így lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonszámunkon, illetve e-mailen: info@basic-online.hu

Cégünk adatai:

Cégnév:  BASIC´S Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített cégnév:  BASIC´S Hungária Kft.

Székhely:  1225 Budapest, Bányalég u. 36-38.

Fióktelephelyek:  8448 Ajka-Bakonygyepes, Fecske u. 4/D.

                               8200 Veszprém, Aulich Lajos u. 44.

E-mail elérhetőség:  info@basic-online.hu

Honlap:  www.basic-online.hu

Bank neve:  K&H BANK  Nyrt. 

Bankszámla: HUF  10400810-00019806-00000006

Deviza számla EUR  10400810-00026077-00000006

Statisztikai számjel:  14069831-5190-113-01

Bejegyzi Cégbíróság:  Fővárosi Cégbíróság

Cégjegyzék száma:   Cg. 01-09-887507

Adószám:   14069831-2-43

Közösségi adószám:  HU14069831

Közösségi adószám érvényességének kezdete  2007.10.16

Bejegyezve:  2007. október 18. 

Létesíti okirat kelte:  2007. október 05.

Szállítási Kondíciók

Termékeinket futárpartnerünk közreműködésével juttatjuk el Önhöz. A szállíthatóság módja szempontjából megkülönböztetünk kis csomagot és raklapos küldeményt.

Kis csomag

A kis csomag maximális mérete 80 x 80 x 80 cm, maximális tömege 40 kg. A kis csomag szállítási díja Magyarország határain belül bruttó 1905 Ft, eltérő esetben a terméknél külön megjegyzést talál. Bruttó 50 000 Ft értékű rendelés felett ingyenes! Utánvéti díjat nem számítunk fel. 

Raklapos csomag

Raklapos küldemény a 80 x 80 x 80 cm-es méretet, vagy 40 kg-ot meghaladó termék. Raklapos díjszabásunk a következő:

Országon belül eltérő megegyezés hiányában előre utalás esetén palettánként nettó 11.000 Ft szállítási költséggel kalkulálunk, utánvételes fizetés esetén pedig palettánként 15.000 Ft-ot számolunk fel. 

- A szállítás utcaszintig történik.

Nagyértékű rendelés esetén  a szállítási költséggel kapcsolatban kérje ajánlatunkat!

Internetes katalógusainkból egyszerűen rendelhet. 

1.  A  termékeket  kiválasztásuk  és  a  darabszám  megadása  után  a  narancssárga  színű ’OK’ gombbal teheti a kosárba. A kosártartalom az oldal fejléce alatt jobbra tekintheti meg.

2.  A  kosárban  a  „kosár”  fülön  újra  átgondolhatja  mely  termékeket  kívánja  megrendelni,  a „vásárló adatai” fülön a számlázási-szállítási információkat tudja megadni. 

3.  A  megrendelést  a  „tovább  a  megrendeléshez”  gombbal  a  Rendelés  összes  (vásárlói  és termék)  adatát  egy  oldalon  tekintheti  meg.  A  rendelést  a  „megrendelem”  gombbal  tudja elküldeni részünkre.

Árukiadás: Minden hétköznap 8.00-12.00 és 14.00-16.00 között 

Vásárlását,  érdeklidését  előre  is  köszönjük,  a  megrendelést  alábbi  Üzletkötési  Feltételek szerint teljesítjük:

1.  Általános 

Célunk,  hogy  megrendelőinket  elégedett  felhasználókká  tegyük.  Az  Általános Szerződéskötési Feltételek célja, hogy szabályozza a vásárló és az eladó jogait, kötelességeit. Az alábbi általános üzletkötési feltételekben megfogalmazottak minden megrendelővel kötött üzletre  érvényesek.  Alapesetben  ügyfeleink  vállalkozások,  önálló  jogi  személyiséggel rendelkező cégek.  A  megrendelések  teljesítése  során  kizárólag  ezen  feltételek  érvényesek. Egyedi  feltételek  érvénybe  lépése  csak  a  megrendelő  részére  küldött  írásos  elfogadói nyilatkozattal történik. 

2.  Ajánlatok

A feltüntetett kondíciók nem minősülnek konkrét ajánlattételnek. Az időközbeni eladás jogát fenntartjuk.  A  megrendelés/megbízás  elfogadása  kizárólag  írásos  visszaigazolás  küldése esetén érvényes.

3.  Árak

A  termékek  mellett  szereplő  árak  „Ab  Werk”  (Szállító  telephelyi  átvétel)  árak,  nem tartalmazzák a csomagolás, betárolás, szállítás költségét. Kivételt képeznek azok a termékek, melyeket  „díjtalan  házhozszállítás”-sal  jelöltünk.  Ebben  az  esetben  a  megjelölt  ár  az  áru megrendelő által megjelölt szállítási címen – földszinten – történő átadásáig minden költséget tartalmaz.  Csomagolóanyag  visszavételét,  elszállítását  csak  ellenérték  fejében  vállaljuk. Törekedünk  arra,  hogy  a  felhasznált  csomagolóanyag újrahasznosítható  anyagból  készüljön. A listában lévő termékeknél a feltüntetett árak nettó árak, de a termékre vonatkozó oldalon a mindenkor  érvényes  ÁFA  értékével  növelt  bruttó  ár  is  szerepel.  Fenntartjuk  magunknak  a jogot,  hogy  az  írásos  visszaigazoláson  szereplő  árat  a  gyártó  visszaigazolása  alapján módosítsuk.  A  termékek  árai  330  Ft/Euro  árfolyamig  érvényesek,  az  árfolyam  változása esetén a visszaigazolásban szereplő ár az irányadó. 

Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett az Árura, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

 

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os Áru esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált Áru).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja az Áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4.  Fizetés

A  termékek  ellenértékét  utánvéttel (utánvét nettó 500.000 Ft-ig választható, efelett az összeg felett csak előre utalás lehetséges-erről e-mailben tájékoztatjuk),  előre  utalással,  készpénzzel  telephelyi  átvétellel, átutalással és bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni. Az átutalással történő számlázás feltétele előzetes egyeztetés a Szállító és a Megrendelő között. Átutalás esetén késedelmes fizetéskor késedelmi kamat kerül felszámításra,  melynek  mértéke  a  mindenkori  jegybanki  alapkamat  összege.  Téves utalás, vagy elállás esetén a visszajáró összeget a banki költségekkel csökkentve utaljuk vissza. 
 

Simple bankkártyás fizetés

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. 

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI? 

A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal


 

Vásárló köteles a rendelés leadásakor fokozottan ügyelni a helyes vevő adatok megadására. Az elektronikusan megküldött számlán szereplő adatokat a Vásárló köteles az átvételt követően az elvárható legrövidebb időn belül ellenőrizni. A basic-online.hu nyomatékosan felhívja a figyelmet arra, hogy a számla vevő adatainak utólagos módosítására – a nyilvánvaló név- és címelírási hibát (pl. betűhiány, helyesírási hiba) ide nem értve - a számla átvételét követő naptári naptól nincs lehetőség.

A Vásárló a megrendelés és az ÁSZF-ben leírtak elfogadásával kifejezetten és jóváhagyólag tudomásul veszi, hogy a basic-online.hu az ügylet vonatkozásában a számlát a csomagban küldi, vagy elektronikus ( pdf ) számlát bocsát ki, ebben az esetben kötelezettséget vállal a kiállított elektronikus számla befogadására. A basic-online.hu a kiállított elektronikus ( pdf ) számlát külön (automatikus visszaigazolást és az ajánlat elfogadását követő ) email üzenet mellékleteként küldi.

4.1. Számlázás

A vásárló az ÁSZF elfogadásával a Basic’s Hungária Kft. által küldött számla formátumát is elfogadja mely: elektronikus számla (továbbiakban: "E-számla"). Amennyiben a vásárló papír alapú számlát szeretne, úgy a vásárlását/regisztrációját követőn 3 napon belül kell igényét jelezni a Basic’s Hungária Kft. munkatársai irányába az webshop@basic-online.hu email címen keresztül.

5.  Szállítás

A  szállítás  dátumaként  a  visszaigazoláson  megjelölt  dátum  tájékoztató  jellegű,  amelynek betartásáért mindent megteszünk, de felelősséget nem vállalunk. Megrendelő felé felelősséget kizárólag olyan, írásban megadott szállítási határidőért vállalunk, ahol a dátum a megrendelés létrejöttének egyik alapfeltétele volt. Részteljesítés jogát fenntartjuk, a Megrendelő kifejezett kérésére  egyben  történő  szállítást  is  végzünk.  A  szállítási  késedelem  csak  abban  az  esetben jogosítja  fel  Megrendelőt  az  elállásra,  ha  a  két  fél  által  ésszerűnek  mondott  pótlólagos határidő  –  amely  minimum  2  hét  –  is  eredménytelenül  eltelt.  Amennyiben  a  szállítási késedelem tőlünk független okból következik be, a késedelemért felelősséget nem vállalunk. A szállítási késedelemből eredő kártérítésre a Megrendeli maximum a szerződés összegéig a Szállító  hanyagságából  felróható  ok  következtében  jogosult.  Amennyiben  a  termék  jellege úgy  kívánja  vagy  lehetővé  teszi,  Szállító  jogosult  szétszerelt,  szerelésre  kész  állapotban szállítani. 

6.  Kockázatviselés

A  termék  állapotromlásával  kapcsolatban  fennálló  kockázatot  a  Szállító  a  termék  átadásáig viseli. Amennyiben  a  termék  szállítása  egyedi  ajánlatot  igényel,  Szállító  a  kockázatot  a szállítócég  képviselőjének  átadásáig  viseli.  Megrendelő  köteles  a  termék  állapotát  átvételkor ellenőrizni, és a szállítást végző személlyel az esetleges eltérés tényét írásban rögzíteni. 

7.  Garancia

Hiányos  teljesítés  esetén  Szállító  jogosult  eldönteni,  hogy  a  teljesítést  hiánypótlással, javítással  vagy  termékcserével  teszi  teljessé.  Hiányos  teljesítést  14  napon belül  kell  a Megrendelőnek  jeleznie,  ennél  később  érkező  észrevételeket  Szállító  nem  köteles automatikusan orvosolni. A hiányos teljesítés bizonyításának terhe a Megrendelőé. A hiányos teljesítés  késedelmes  vagy  nem  kielégítő  pótlásával  Megrendelő  kártérítésre  jogosult, melynek mértéke  a részteljesítés és  a teljes  érték közötti különbözet. Amennyiben a hiányos teljesítésből  adódóan  Megrendelő  részére  a  termék  nem  teljesíti  a  használhatóság követelményeit, jogosult elállni a szerzidéstől. Amennyiben a hiányos teljesítés a Megrendelő által a termék nem szakszerű használatából adódik, a reklamációt Szállító nem fogadja el. A termékek  tulajdonságaival  kapcsolatban  a  gyártó  katalógusában  szereplő  értékek  az irányadóak,  a  gyártó  reklámjaiban,  egyéb  vásárlás  ösztönző  programjaiban  szereplő tulajdonságokért  felelősséget  nem  vállalunk. Szállító  felelőssége  a  terméktulajdonságokat illetően addig terjed ki, ameddig Szállító a gyártó felé érvényesíteni tudja azokat. Reklamáció elfogadásának feltétele a szóban forgó termék Szállító általi vizsgálata. 

Az  általános  garanciális  idő 3 év.  Ettől  termékenkénti  eltérés  lehetséges.  A  garancia érvényesítésének feltétele a termék rendeltetésszerű használata. A garancia nem vonatkozik a használatból eredi kopás, elfáradás jellegű hibákra. A garanciát a gyártó általi szakvélemény kizárhatja.  A  Szállító  pótlólagos  garanciát  nem  vállal,  a  gyártó  általi  eredeti  garanciák  teljes  egészében biztosítottak. 

8. Szavatosság, jótállás

Jogos  minőségi  illetve  mennyiségi  kifogás  esetén  a  szavatossági,  ill.  -  ahol  a  jogszabály kötelezi  jótállást  ír  elő  -  jótállási  kötelezettséget  Szállító  a  törvényi  előírások  szellemében teljesíti.  A  törvényes  szavatossági  idő  24  hónap.  A  szavatossági,  jótállási  igények  minden esetben a Szállító által kiállított számla felmutatása ellenében kerülnek teljesítésre. A termék átvétele  után  azokért  a  meghibásodásokért,  melyekre  a  jótállás  egyébként  érvényes,  de  a vevőnél  nem  rendeltetésszerű  használat  következtében  keletkeztek  Szállító  nem  vállal felelősséget. A rejtett hibát felfedezése után késedelem nélkül, de legkésibb az áru átvételétől számított  12  hónapon  belül  kell  jelezni.  A  reklamációt  írásban  kell  jelezni,  a  jótállási  idő szempontjából  a  számla  teljesítési  dátuma  az  irányadó.  A  minőségi  reklamáció  megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni. Amennyiben a szerződi felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a  teljes  számlázott  összegre  vonatkozó  fizetési  kötelezettségre.  A  meghibásodott  termékkel kapcsolatos kötelezettségeken kívül a vevőnek nincs joga más kártérítést, - különös tekintettel a hibás termék leszállítása következtében elmaradt haszon megtérítését - követelnie. 

9.  Termék visszavétele, elállási jog

Nem a webáruházi felületen megrendelt egyedi megrendelés alapján az országba szállított termék rendelésekor elállás esetén a gyártó által kalkulált visszaszállítási és visszavételi költséget Megrendelőnek meg kell térítenie.

Megrendelőnek joga az árut 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldést nem szükséges indokolni. Alábbi feltételek szerint történik a visszavétel, elállás rendezése:

- Az elállási jog csomagolásában bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolású termékre vonatkozik. A termékről egyértelműen megállapítható, hogy nem volt használatban.

- Nem vonatkozik az elállási jog az átvétel után megsérült termékekre.

- A visszavételre, elállásra vonatkozó kérést írásban (e-mailben vagy faxon) kell bejelenteni.

A FORMANYOMTATVÁNYT IDE KATTINTVA ÉRI EL!

- Az áru ellenértékét legkésőbb a sértetlen áru megérkezését követő 10 munkanapon belül visszautaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra.

- A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszaszállításának költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, Megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is.

- A visszavétel csak az eladóval való előzetes egyeztetés után, az eladó által meghatározott címre, sértetlen állapotban és  eredeti csomagolással lehetséges.

- Az elállási jog a standard kínálatában nem szereplő, megrendelésre gyártott, valamint a különleges kedvezményekkel értékesített termékekre nem vonatkozik (pl.: extra szín vagy méret, különleges mennyiségi kedvezmény, stb.).

- A visszaküldeni kívánt terméket a basic-online.hu csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben jelentős értékcsökkenést nem okozott.

10. Tulajdonjog fenntartása

A  szállítás  tulajdonjog  fenntartással  történik:  az  üzleti  kapcsolatból  adódó  valamennyi követelés  kielégítésével  száll  át  Megrendelőre  a  tulajdonjog.  Megrendeli  jogosult  az üzletmenet  keretében  a  jogfenntartás  alá  esi  árut  feldolgozni  vagy  továbbértékesíteni.  A továbbértékesítésből  származó  árbevétel  a  Megrendelővel  szemben  fennálló  valamennyi követelés  erejéig  Szállítót  illeti  meg.  Más  árukkal  való  összekapcsolás,  feldolgozás  esetén  a résztulajdon értékarányosan Szállítóra száll a jogfenntartás ideje alatt. Az áru ellenértékének nem  normál  üzletmenet  szerint  történi  befolyásával  járó  plussz  költségeket  Megrendelő köteles viselni. 

11. Termékadatok

A terméktulajdonságok, úgymint méret, szín, súly, terhelhetőség, tárolási kapacitás, és egyéb fizikai jellemzik feltüntetése a Szállító legjobb tudása és lelkiismerete szerint, a gyártók által rendelkezésre  bocsátott  adatok  alapján  történt.  Az  adatok  valódiságáért  felelősséget Szállító nem  vállalhat.  Kivételt  képeznek  azok  a  megrendelések,  amelyeknél  kifejezetten  ezen tulajdonságra hivatkozva történt írásbeli kommunikáció: megrendelés és visszaigazolás. 

12. Adatkezelés

Tájékoztatjuk  Megrendelőinket,  hogy  adataikat  a  szerződés  teljesítése  és  a  szerződés feltételeinek  későbbi  bizonyítása  érdekében  tároljuk.  Adatait  harmadik  félnek  nem  adjuk  át, kivéve,  ha  a  szerződés  teljesítésekor  harmadik  fél  alvállalkozóként  közreműködik.  Az alvállalkozók  az  átadott  személyes  adatokat  semmilyen  módon  nem  jogosultak  megőrizni, felhasználni,  illetve  további  személyeknek  átadni.  Adatainak  kezelésekor  az  Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

13. Illetékes Bíróság

A  szerződéses  viszonyból  származó  bármely  jogvita  tekintetében  Felek  kikötik  és  alávetik magukat  a  Pesti  Központi  Kerületi  Bíróság,  illetve  -  amennyiben  az  eljárás  megyei  bírósági hatáskörbe tartozik - a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének. Kizárólag a magyar jog az  irányadó.  Külföldi  székhelyű  Megrendeli  esetén  is  a  magyar  szabályozást  tekintjük érvényesnek.

14. Érvényesség

Amennyiben  jelen  Általános  Üzletkötési  Feltételek  egyes  pontjai  részben  vagy  teljesen érvénytelenek  vagy  megvalósíthatatlanok  lennének,  illetve  ilyenné  válnának,  akkor  ez  nem érinti  a  többi  rendelkezést  és  a  teljes  jogügylet  érvényes  voltát.  Az  érvénytelen  vagy  nem megvalósítható rendelkezéseket olyan rendelkezésekkel kell helyettesíteni, melyek gazdasági célja leginkább megközelíti a hatálytalan vagy nem megvalósítható rendelkezések által elérni kívánt gazdasági célokat.

 

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

Megtiszteli megrendelését várja a Basic’s Online értékesítési csapata!